9 juni 2006

Angel - Robbie Williams



Me don't like creatieve therapie ! bweurk .. , het is een schande op zaterdagmorgen een examen moeten gaan afleggen. Ik ben dit niet gewoon en héél m'n schema in de war, het is alsof ik Jet Lag heb. Brrr .. ik heb er geen zicht op, het is zo'n vak met 2 vragen als examen. Er op of er onder, what shall it be ? Het enige lichtpuntje in dit donker weekend is gettin' out .. Kimtjuh komt me morgenavond halen voor een staptje in de Oostendse Night Scene ... * pret alom * Hoe vlugger het woensdag is, hoe beter .. de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Super cute momentje gehad met muh keppie deze week, mmm New Song !! Het is alsof ik elke dag weer opnieuw verliefd op je wordt
And through it all she offers me protection... A lot of love and affection.... Whether I'm right or wrong.... And down the waterfall.... Wherever it may take me... I know that life won't break me.... When I come to call she won't forsake me.... I'm loving angels instead

Geen opmerkingen: