27 juni 2006

Weekend


Hellow,
Het is weer dinsdag ondertussen, het weekend is alweer voorbij... een weekend om te herinneren want het was zooo leuk. Vrijdagavond naar de Regisseur gehuppeld om Kim & Geert op te pikken, dan naar de hangaar waar mijn eerste liefje zijn Summer Kick Off Party gaf ... op zwoele muziekjes en met een Pisang in de hand geshaket'. Me oud gevoeld tussen alle 14 jarigen, liedjes gehoord die me deden herinneren aan mijn eigen 14 jarig-heid ... stom gedaan, kortom het feestbeest uitgehangen ... Zaterdagavond weer van t'zelfde, nu deze keer in Gistel op de Mega Summer Dance ... t'was héél wat minder leuk maar den aperitief in de Stationstraat was best te pruimen .. hehe ! Voor herhaling vatbaar ...
Om dan zondag te luierikken in de zetel, mijn enige buitenlucht was de trip naar de Video Palace .. lekker zalig gechilld' in keppie's armen * zalig * En gisteren met de autoow naar Brugge City ... steenstraat , t'zand .. de markt .. we saw it all. Mijn eerste weekend als geslaagde 2de jaars student .. and I liked it ! Op naar vanmiddag, een stapje met Kim ...

Geen opmerkingen: