27 juli 2006

1 Year @ Barcelona


Ons reisje is afgelopen en het was adembenemend, 5 dagjes samen met keppe in een ander land. Waar we zelfs ons 1 jaar samen zijn konden vieren, ik heb er met volle teugen van genoten. We hebben mooie dingen gezien, plaatsen bezocht waarvan ik niet wist dat ze bestonden enz ... Het was onze eerste reis samen maar zeker een die we ons leven lang zullen herinneren. Ik hield er zo van, elke dag naast hem in slaap te vallen maar ook naast hem te ontwaken. Thnx keppetje, het was echt zalig en mijn gevoelens groeien nog elke dag. Kga ons dronken momentje niet meer rap vergeten, miehihihi twas zo funny ! En telkens ik naar mijn chakos, rokje, juweeltjes zal kijken dan zal ik me die dagen Barcelona terug voor me zien. Het was het mooiste jaar van mijn leventje en ik ben blij dat ik bij jou ben terechtgekomen. Ik hou van jou met mijn hele hartje !
Everytime I look into your lovely eyes
I see love that money just can't buy
One look from you and I drift away
I pray that you are here to stay
anything you want , you got it ...
anything you need, you got it ...
anything at all, you got it baby
everytime I hold you , I begin to understand
everything about you tells me I'm your best friend
so I live my life, to live with you ...

Geen opmerkingen: