8 juli 2006

My Birthday 21 !


5 juli was het zover, my birthday !
21 jaar ... De mooiste leeftijd allertijden zegt men, ja ik moet het beamen. Mijn eerste dagen als 21 jarige zijn me best bevallen .. hehe ! Heb van keppie een bikini van O'neill gekregen, van mams & paps een ticket naar de zon ( Barcelona ), centjuhz van de grootouders enne héél wat felicitaties & kaartjes van de mensen rondom mij. Zalig !! Vanavond, is het mijn birthday party met de vriendenkring, wordt zeker gezellugh ! We gaan er nen lap op geven enne this Pinocola Girl is in the mood. Eerst bij mij thuis wat keuvelen en genieten van de cocktail maison & de hapjes, daarna een terrasje op onze chill' manier. Ik kan niet wachten tot 20u wanneer de eerste binnendruppelen... Van 20 - 24 juli zijn we niet in het land te bespeuren, keppie & ik gaan op reis naar Barcelona. Whiiii, we kijken er alvast naar uit , onze eerste reis samen.
Let's Have Some Fun !
-xxx- Britney

Geen opmerkingen: