27 oktober 2006

Sony Ericsson Z 520


Na lang twijfelen en afwachten ben ik er eindelijk in geslaagd om een nieuwe gsm te kopen. Maandenlang hield ik nauwlettend de reclaampjes in de gaten om te kunnen kijken welke Kreƫfel, Van Den Borre, Phone House, Bell Company enz ... in hun collecties hadden. Tot de avond van de aankoop had ik mezelf nog voorgesteld met een Samsung X 640 .. tot m'n mams af kwam met een reclameblaadje van de Carrefour en ik daar m'n droom gsm in zag blinken. Miehihi, zo ben ik uiteindelijk aanbeland in de Carrefour om mijn nieuwe Sony Ericsson Z 520 te kopen. Het was direct liefde op het eerste gezicht en voortaan verdwijnt ie niet meer uit mijn gezichtsveld. Ah ja, want iedereen die voorbij huppelt wordt aan een camera, foto- shoot onderworpen. Het is dus een meisje, ziet er wat witjes uit, heeft geen tandjes, er komt geluid & licht uit ... zo'n kleine 8 cm. lengte en pak weg enkele grammekes zwaar.
Mijn nieuwe GSM, aanschouw haar hier ! Ooh ja en mijn achtergrond is Wentworth Miller

1 opmerking:

Anoniem zei

mjammie,ziet er goei uit!