26 januari 2007

1 Jaar & 6 Maanden


23 januari --> 1 jaar & 6 maandjes
alle records verbroken .. met up's en downs zijn we gekomen waar we moeten zijn en dat is bij elkaar. Het is niet altijd even evident geweest om te blijven vechten maar we zijn er toch maar in geslaagd hé keppie. En na de voorbije periode ben ik veel dingen gaan beseffen en ben ik in zoveel dingen gegroeid. Ik ben gegroeid in het leren liefhebben van een jongen, een jongen waarmee je niet mag spelen en die je goed moet behandelen. Het is een aanpassing geweest, ik heb vroegere liefjes afschuwelijk behandeld en after all kon ik er steeds mee lachen. Ik heb die nooit graag gezien zoals het hoorde en beleefde er telkens gewoon maar plezier mee. Maar dit met jou is zo anders, dit is echt ... dit is wat mijn leven betekenisvol maakt, dit is waar ik niet meer zonder kan.
Met jou wil ik voorgoed mijn leven delen.

Geen opmerkingen: