13 januari 2007

Senonchamps


Het is officieel, deze zomer tussen 20 - 27 juli zijn we niet te bereiken. Dan trekken we ons terug in ons bungalowtje te Bastogne / Senonchamps. In The Middle Of Nowhere zullen we saampjes genieten van ons 2 jarig samenzijn ... tussen de bossen in ons wit huisje. Ik kijk er al ontzettend naar uit want 21 - 23 juli komen ons beste vriendjes ook es langs. Samen in de tuin aan de picknick tafel BBQ'n, de Baileys & Gin fles in de aanslag .. nen chill zomers muziekje... Whaah ! Ik ben al mijn frigobox aan het zoeken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hopelijk is de luchthaven niet té ver, zodat je na 8u vliegen (of hoeveel was't) niet té moe toekomt!

Nog even en je gaat als opvoedster A1 richting Luxemburg, enjoy!

Anoniem zei

Mm... unk?... raar...

ik zet dus mijn commentaar en je commentaargetal blijft op 0 staan...

Tel ik niet meer mee ofwa?