27 maart 2007

Frustraties


Ik trek me het niet aan en ben er apentrots op dat ik weldra afstudeer als professionele bachelor in de orthopedagogie .. Ik ben niet jaloers op wat zij al hebben want ergens weet ik .. dat het gras nooit groener is aan de andere kant. Wat wij zullen hebben zal beantwoorden aan mijn dromen en verlangens en dat is het enige wat telt. Ik voel gewoon dat ik samen met keppie al onze dromen zal kunnen waarmaken, zolang we beiden blijven geloven dat het mogelijk is. En nee, ik wil me niet langer de vreemde eend voelen want intellectuele arbeid verrichten is minstens zo zwaar als dat van jullie. Ik ben het beu dat iedereen mijn beroep zo onderschat en het steeds wegwuift als ' spelen met de kindjes '

don't care anymore
this is my dream and I'm gonna live it !

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo hoor ik het graag!!!!!!!!

Groot groot gelijk!