15 oktober 2007

En er gaat nooit een dag voorbij ...

En er gaat nooit een dag voorbij dat ik jou niet meer mis

Dag meme,

Hoe gaat het met je daar waar je nu woont en rust ? Is het zalig om op de wolken te leven en van daaruit naar beneden te kunnen kijken ? Kan je me zien vanuit de hemel, loop je soms naast me en praat je tegen me ? Ik vertel elke dag wel iets tegen je foto op mijn bureau, ik wens je een goedenacht toe als ik ga slapen en ik vertrouw je mijn wensen en geheimen toe. Hier is niets meer hetzelfde, alles lijkt me zo vreemd zonder jou. Zoveel dingen die veranderd zijn en die nooit meer zullen zijn zoals het was. Ik mis je kookkunsten, de overheerlijke spaghetti saus en de firietjes op woensdag. Ik mis je lach en je hoestbuien .. ik mis je grappige opmerkingen en ons geroddel ... ik mis je 's morgens want ik hoor je sleutel niet meer omdraaien in onze voordeur ... ik mis het om bij jou de krant te lezen en een Ice Tea te drinken ... ik mis het om tegen iemand meme te kunnen zeggen ... het is leeg, koud en kil in mijn hartje en ik hoop dat je dit hier kan lezen vanwaar je ook bent zodat je ook maar ff terug kan komen. Ah en weet je wat, we hebben je een supermooie begrafenisdienst geschonken en er is een mensen massa komen opdagen. Ik weet dat je het zo wilde, ik heb een tekst voorgelezen en héél de zaal doen snotteren ... we hebben je aan de rechtse boom uitgestrooid op de strooiweide. Binnen 3 jaar kom ik je daar ontmoeten om je achterkleinkindje te showen ... zal je er zijn ? Zal je er altijd zijn voor mij ook al kan ik je niet meer horen en zien ?

Geen opmerkingen: