28 augustus 2006

The Scabs - Hard Times

I look out the window
I watch the street kids grow
life was so easy when I was that old
there were no lies and things to be told
just lullabies and time to grow old
Uit een liedje die me doet denken aan ons keppe toen we eens voor mijn deur in de auto zaten, hoe we afscheid namen en dat liedje op de radio speelde ook al klopt de tekst niet voor ons.
Ik hou van het liedje, van de sfeer die het toen teweeg bracht. Ik hou zielsveel van jou, ik ben thuisgekomen bij jou. Sinds de dag dat ik voor jou ben gevallen kriebelt het binnenin, je bent mijn ventje en samen gaan we al onze dromen waarmaken. Ook al deed ik er lang over om te beseffen dat jij diegene was die voor mij bestemd was, ik weet nu maar al te goed dat ik je nooit meer laat gaan. Jij bent voor mij iemand die niemand anders ooit kon zijn of ooit zal kunnen zijn.
Vergeet nooit meer hoeveel dit meisje van je houdt

Geen opmerkingen: