22 februari 2007

1ste sollicitatie !


Whaah , wat heb ik nu toch weer gedaan ? In een impulsieve opwellende bui heb ik zomaar een emailke gestuurd naar een contactpersoon van een openstaande vacature opvoedster. Dan nog ene waarvoor je nen A1 orthopedagogie nodig hebt, nen eigen auto + rijbewijs liefst ... en dan nog in de provincie West Vlaanderen
( lees op 30 min. van mijn deur ) !!
Perfect ja I know. Ik kan die sollicitatie nog lang niet doen maar toch heb ik dat mens lastig gevallen met een CV van een afstuderend Orthopedagoogje. Man Man Man ...
Kwestie van in hun bestand te zitten zeggen ze dan , toch gaat er hier héél wat stress mee gepaard want wat als dat mens reageert ? Neen dat zou te schoon zijn .. alsof dat zij denkt aan een 21 jarig opvoedstertje uit Oostende.


1 opmerking:

Anoniem zei

Wiehie, cool!