26 februari 2007

Einde In Zicht


Het einde is in zicht, op 9 maart ben ik het stagiaire zijn af en kan ik weer gewoon student worden. Eindelijk al die verantwoordelijkheid en die spanning kunnen achterlaten en weer gewoon onbezorgd met de boekentas op de rug ... rondslenteren in de Voskenslaan. Eerlijk gezegd, ik heb de afgelopen 4 maand het beste van mezelf proberen te geven en ik ben moe. Echt moe van steeds mijn eigen grenzen te verleggen, om te beantwoorden aan hun verwachtingen. Nog 10 stagedagen en het zit er op. Dan neemt er een andere stagiaire mijn plek in en kan ik mijn weg verderzetten ...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog é-é-éventjes...

Morgen "mag" ik alvast naar de voskenslaan, om daar voor een klas beroepspraktijk mijn ervaring binnen de BJZ te gaan delen... jaja, allemaal kennytjes, luc'kes en fayekes... dat wordt pure fun!

Ge kunt't, ge kunt't, ge kunt't... nog héél even doorzetten en we kunnen onze frustraties kwijt in het wellicht o-zo-boeiende Enschede!

° Huppelmuisje ° zei

ik kijk er al naar uit .. echt!
nog eventjes op de tanden bijten, je hebt gelijk ..
succes juf Tine in de BP les

Anoniem zei

Ze waren zo braaf... heb 1u45 hen ge-entertaint...

En ondertussen gaan de dagen vooruit en naderen we het "einde"... wiiiiiii