19 februari 2007

Verkouden


De microbe heeft me uiteindelijk ook te pakken gekregen, hoe kan het ook anders ...Ons huisje heeft de afgelopen weken al de griep en tal van verkoudheden meegemaakt. Maar ik kon me staande houden, in het geniep veel vitamine c tot mij genomen, me ver van de niezende ouders gehouden ... geen zoentjes gegeven aan de kuchende bomma's enz ... Kortom, ik had mijn voorbereidingen getroffen om zeker en vast niet een verkoudheid of griep te krijgen. Maar het mocht niet zijn, ook dit Huppelmuisje heeft een snotneus, tranende ogen, een neus van schuurpapier, niesaanvallen en hoestbuien ...

But hey , I'm still standing

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ikzelf ben er weer door...
en verslaafd aan hoestsiroop! Ook proberen, lekker!

° Huppelmuisje ° zei

ge gaat nog naar de anonieme hoestsiroop - bijeenkomsten moeten gaan.

Anoniem zei

Met mijn gasten van mijn stage alleen al kan ik een clubje beginnen! Ook welkom!