3 december 2008

Gewonnen !


Sinds ik lid ben van Ezzulia boekenforum heb ik reeds enkele boeken gewonnen. Al 2x een boek die ik nodig had voor een leesdiscussie en waarvan tien exemplaren werden verloot. Maar ook al boeken die ik heb gewonnen door een prijsvraag correct te beantwoorden. En het is me weer overkomen, dankjewel Ezzulia ! Ik ben anders nooit zo'n geluksvogel maar bij Ezzulia geven ze zo vaak boeken weg dat ook ik al meermaals in de prijzen ben gevallen.

Ditmaal is het de nieuwe literaire thriller van:
Loes den Hollander
Dwaalspoor

Het huwelijk van Rob en Lilian Dijkman lijkt stabiel. Toch is er iets mis. Grandioos mis. Lilian staat op het punt om haar geluk in een andere richting te zoeken, als Rob wordt vermoord. Ze blijft achter met tegengestelde gevoelens en met de onbehaaglijke gedachte dat er meer aan de hand is dan ze kan overzien. Ze heeft redenen genoeg om verschillende mensen uit haar omgeving te wantrouwen, zelfs haar eigen zoon. Als er een tweede dode valt, rijst de vraag of de moorden iets met elkaar te maken hebben. Lilian trekt haar conclusies en is ervan overtuigd dat ze haar leven weer kan oppakken. Totdat ze iets ontdekt waardoor ze haar mening drastisch moet herzien en haar veiligheid niet meer vanzelfsprekend is.

Geen opmerkingen: