24 februari 2009

Duister Kwaad - Alex Kava


Uitgelezen:
thriller
Alex Kava - Duister Kwaad
(deel 1 Maggie O'dell serie)

Achterflap:

Lincoln, Nebraska. Op woensdag 17 juli vindt Ronald Jeffreys, veroordeeld voor een serie gruwelijke moorden, de dood op de elektrische stoel. Drie maanden later wordt op een modderige rivieroever vlak bij het naburige Platte City opnieuw een lijk gevonden. Er blijken zoveel overeenkomsten met Jeffreys' werkwijze, dat toeval moet worden uitgesloten. Gaat het hier om een copycat? Of is de executie een gerechtelijke dwaling geweest? FBI-agent Maggie O'Dell wordt te hulp geroepen om te onderzoeken of Jeffreys is terechtgesteld voor moorden die hij niet heeft begaan, en er dus nog steeds een levensgevaarlijke maniak vrij rondloopt. Wanneer een tweede moord en een vermissing dat laatste lijken te bevestigen, begint de tijd te dringen.

Het boek verdient absoluut zijn 5 sterren, ik ben er in begonnen en ben een deel gaan uitmaken van het verhaal. Boeken die dat bij mij kunnen bewerkstelligen verdienen alle mogelijke sterren. Een schrijfster waar ik zeker en vast meer van wil lezen. Het tweede boek valt binnen 4 dagen door mijn brievenbus , ik sta te popelen.

10/10

1 opmerking:

Heidi zei

allé vooruit, we weten weer wat halen in de bib...
hou je warm!