20 april 2006

Back On Track



Heb gisteren een dag in bed gelegen, wanneer je dit het meest verlangt kan het nooit gebeuren .. wanneer je op stage moet en absoluut niet afwezig kan zijn, dan doet het zich voor ... hevige migraine aanval + continu overgeven, het was mijn dagje niet ... !! Maar gelukkig heb ik aan een doktersbriefje kunnen raken en is alles gedekt, fieuw ... Vandaag ben ik er weer ingevlogen van 6u45 en straks heb ik tussentijdse evaluatie, bibber bibber, ik heb alles al besproken deze morgen met mijn begeleidster dus ze zal geen dingen zeggen dat ik nog niet weet maar ja, zo'n formeel moment is altijd wel es slikken eh'. K'heb nog enkele puntjes waar ik moet aan werken, oh ja .. het is nog maar een 2dejaars stage + in amper 4 weken kan je met zo'n groep nog niets bereiken. Laat staan dat ik zou veranderen na 4 weken ... als zij het ook niet kunnen. Alles op zijn tijd en ik moet nog aan zoveel wennen en dingen leren, hoe kan ik dan opeens als een schitterende orthopedagoog op een dag daar komen binnengewandeld. Stage, ik heb er mijn twijfels over ... ze vertellen dat ze dat doen om je dingen aan te leren, maar als je er eenmaal bent verlangen ze alweer van je dat je het allemaal al kent. Het spreekt zichzelf tegen en makkelijk is het niet om iedere betrokken partij te geven wat ie van je verwacht.

Bijna weer weekend ... en morgen stagebeurs, eindelijk terug naar die leuke plek, naar Saartje en Tine, naar al die bekende gezichten. Ik kan niet wachten en ik zal zo gelukkig zijn wanneer Saartje me zegt dat ze me gemist heeft , want ik haar ook ... samen kunnen we alles aan en dat hebben we al vaak bewezen, maar ja .. stage moet je zelf doen .. jammer genoeg !

Mijn hoofd wil vrij zijn, leeg ... zweverig ...

Alles is zo stresserend, moeilijk, ingewikkeld, vaag en teveel

Bye Bye ! -xxx-

Ghent Countdown 1x slapen nog

Geen opmerkingen: