12 april 2006

Good Luck


De verhuiskriebels hebben toegeslagen bij m'n maatjes, iedereen verlaat het ouderlijke nest en slaat zijn vleugels uit. Velen in de buurt, anderen wat verder ... het is een nieuw begin, een hoofdstuk in het leven die iedereen ooit wel eens bereikt. Ik zie ons nog voor mij, als kleine ettertjes .. hoe we ons urenlang met elkaar konden amusseren, nu nog altijd eigenlijk .. hoe we kwattekwaad uithaalden en we er nooit voor gestraft werden. Hoe ze me de dingen des leven leerde, hoe ze alles eerst meemaakte en ik 2 jaar later bijbeende. En nu staan we beiden aan de belangrijkste fases van ons leven, 21 en 23 jaar ... oh 5 en 7 lijkt me schattiger. Nu ja .. hier gaan we dan, elk met onze eigen liefde en prille ervaringen, met een heleboel herinneringen in onze rugzak en een hoop plezier wanneer we elkaar steeds weerzien. Ik gun het je meid en maak er een mooi leven van ... he's worth it ... ik zal vanaf de zijlijn toekijken hoe mijn grote vriendin nog groter wordt. En ik beloof je ... binnen een dikke jaar'n half treden wij in jullie voetsporen.
Zet de verfborstels maar al klaar ... the show must go on !

Succes -xxx- ...

Het is moeilijk te geloven dat ik binnen 3 maand een jaartje samen ben met jou ... maar dat ik ook over de gehele wereld als volwassen gezien zal worden. Een belangrijke maand die juli ... ik kijk er al ongelofelijk naar uit, naar elke nieuwe etappe in onze relatie eigenlijk. Wie had het ooit gedacht eh' ... 1 jaar ... wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik ben blij dat we ons geheim bekend gemaakt hebben aan de hele wereld en vooral aan onszelf.

Cause This Is One Love ...

Geen opmerkingen: