22 april 2006

Stagebeurs - Ex Meeting


Met op de achtergrond de hippe Q music muziek, reed ik aan 120 km/uur op de E 40 op weg naar mijn plekje, op weg naar school waar de stagebeurs doorging. Het leek nog maar gisteren dat ik er zelf als eerstejaars rondsnuffelde in het aanbod van stageplaatsen en nu stond ik aan de andere zijde, moest ik er zelf mijn ding gaan doen en de eerstejaars proberen te boeien. Het zonnetje op mijn snoet, het verwarmde me helemaal ... zalig die eerste warmte. Ik stond te popelen op Saartje & Tine terug te zien, uren hebben we non stop gebabbeld en stage anekdotes met elkaar gedeeld. These are my chicks ... !! Anyway, stage gaat de goede kant op, ik heb verscheidene ideeën in mijn koppeke gekregen en maandag overspoel ik mijn begeleidster er mee ! Orthopedagoog is wat ik worden wil en wat ik worden zal !! Dat betekent ook dat de examens voor de deur staan, het lukt me om te beginnen samenvatten maar dan wel in een rustig tempo. Niet aan 120 km/h zoals ik naar Gent rij ... pfff het examenrooster is ook om bij te huilen maar kom, nog een laatste duwtje ... Zo tijdens het douchen ben ik dus ook op het onderwerp gekomen waarover ik m'n eindwerk wil maken next year, electief mutisme. Het fascineert me enorm en ik hoop dat ik dit kan waarmaken, geef me aub geen onderwerp over mentale toestanden .. want dan ga ik brullen, naah' ... het mentale gedoe ligt me niet. De stagebeurs ging ook gepaard met een wat moeilijker moment, mijn ex terug zien .. zo raar dat het toch ook is eh', je deelt zo'n lange periode lief en leed en dan verdwijn je zo vlug mogelijk uit elkaars leven. Maar dan staat ie er opeens op een plek waar je hem het minste verwacht, in mijn lokaal waar ik in mijn stagebeurs - standje staan had ... * strange * Hoe moet ik tegen hem gaan praten alsof ie gewoon maar een eerstejaars is, want dat issie niet .. nee nee , hij is zoveel meer dan enkel die jongen uit de B groep. Hoe praat je met je ex over de dingen des levens zonder na te denken over het feit dat je hem zo goed naakt kent .. dat je duizenden keer het bed hebt gedeeld enz... Ik probeer het met de beste wil ter wereld maar ergens blokkeert er toch iets, heb ik zo het idee van .. wie ben je .. ken ik je nog ? Herinner je me nog zoals ik toen was, wat doen mijn foto's jou nog ? Ziet ie hoe veranderd ik ben, hoe gegroeid ik ben .. en dat zonder hem ?! Ex liefjes .. het is een ras apart en ergens ben ik wel blij dat ze er nog ergens rondlopen, maar toch niet op dezelfde campus. Ooit was hij nog de hoofdrolspeler in mijn verhaal, nu is hij slechts een geschrapt hoofdstuk. Het is een onderwerp voor de ladies of Sex And The City ... hoe kan je nog je ex in de ogen kijken als je weet hoe groot / klein hij geschapen is ?!

Vanavond Baileys Night met Kimmetje
Bye Bye -xxx-

Geen opmerkingen: