4 mei 2006

Genoeg Uren !

Wat een zalige dag ... en na het uitrekenen van mijn uren voel ik mij ook zalig, nog 67u te gaan en dan mag ik stoppen en aan de blok beginnen. Fieuw, heb ik zeker nog 10 dagen blok terwijl sommigen er maar 4 gaan hebben als ze de 26ste mei pas mogen stoppen. Gelukkig behoor ik tot die eerste categorie ... zo raar, in het middelbaar maakt je dat niets uit hoeveel dagen je hebt om een vak te blokken, desnoods begin je er een uur op voorhand aan ... Nu in het 2de jaar hoge school .. amaai een maand op voorhand al zitten uitrekenen hoeveel dagen, uren en minuten je per vak kunt besteden. Ongelofelijk hoe georganiseerd dat ik toch word ... het was ooit anders !

Vandaag hebben de kindjes sportdag, kga straks hun leerkrachten wat gaan assisteren , lekker buiten in het zonnetje kinderspellekes doen ... no bad job !!

See Ya ! xxx

Geen opmerkingen: