3 mei 2006

Vakantiestemming !


Hoi ..

Mmm, ik raak volledig in vakantiestemming en zie mezelf al zitten deze zomer met de brandende zon op mijn snoet, mijn keppie op het handdoekje naast me, een leuk salsa muziekje ... Waarom zijn de laatste loodjes het zwaarst, nu ben ik nog altijd bezig met mijn stage, het loopt op zijn eind en ik heb er nog enorm veel werk aan. Mijn stagemap staat nog in zijn kinderschoenen, heb nog enkele opdrachten te maken .. brrr mag er niet aan denken. Wanneer ik daar dan vanaf zal zijn is er helemaal geen tijd om te chillen & te bekomen, ooh no .. dan staan de examens voor de deur. Nog harder zwoegen, om weer een schitterend resultaat te bekomen als met kerst. They're Not Gonna Get Me !! En dan na 14 juni is het eindelijk allemaal voorbij, kan ik genieten van een welverdiende vakantie ... Pfff was het maar al zover. Het duurt lang dit jaar, het is chaotisch geweest en alles volgt elkaar zo strak op. Tussen al dit werk en de deadlines moet ik nog tijd vinden voor mijn keppie, mijn maatjes en vooral mezelf. Ik zie in een week tijd meer mensen op het MPI dan dat ik in mijn sociaal leven zien ... al de tijd dat ik vrij heb besteed ik aan mijn schatje. Ik kijk zo uit naar onze gezamenlijke congé in juli .. geen afscheid meer moeten nemen en niet meer moeten aftellen tot het tijd is om naar huis te gaan. Ik verlang al .. maar eerst moet er nog zoveel gedaan worden en weet je, ik weet niet waar te beginnen. Studeren .. pff ... het is een heksenketel en mijn hoofd, die dreigt te ontploffen. Maar het eind is in zicht , eerst 19 mei en dan 14 juni .. whoowhoo ! Thnx keppetje dat je er zo bent voor mij en ik elke avond in je armen even van de wereld mag verdwijnen, I Love You !!

Het is niet zo gezond dat mijn hoofd ergens op een tropisch eiland ligt te genieten wanneer ik hem nog nodig heb om mijn examens mee te maken.

Bye Bye -xxx- Another day is goin' by

Geen opmerkingen: