9 mei 2006

Hard Knock Life !

Zwoegen , zwoegen en nog eens zwoegen. Dit zal ongetwijfeld het zwaarste jaar uit mijn school carrière worden. Stage opdrachten, reflecties, eindevaluaties, 5 fasenplan, uitgewerkt initiatief, observatietaak, TGO verslagen, omgaan met agressie, contextuele theorie, portfolio !! Het hele aanbod aan werk in een notendop, pff .. ik weet niet waar eerst te beginnen en wat voorrang te geven. Hoe kan ik mij nu volledig toeleggen op stage terwijl ik al koorts en zenuwen begin te krijgen ivm de komende examens ? Hoe kan ik het ene voorbereiden terwijl het andere ook om aandacht schreeuwt ... ik begin tilt te slaan en de eerste die me nog zegt dat studeren goed is voor de hersenen krijgt een mep ! Mijn hersenen zullen smoes zijn na 14 juni .. en zullen kraken als de scharnieren van een ouden eiken deur. Zo'n zware last op mijn schouders en ik dreig het evenwicht te verliezen, maar het mag niet .. neen het kan niet ! Ik wil fier als een gieter op mijn proclamatie zijn, met een wit papier in de hand waar geen enkele C op te bespeuren valt.

Ik begin te rennen terwijl m'n benen enkel wandelen willen ...

Here I Go ... my hard knock life !!

Keppe bedankt voor de onvoorwaardelijke steun en liefde !

Geen opmerkingen: