29 mei 2006

Stress Konijn !


En het is weer zover ... de examenperiode !

Met gemengde gevoelens en vooral met een koppeke vol theorieën, experimenten, onderzoeken en normen, regels kijk ik al gevreesd uit naar donderdag. Hoe zal het zijn, ga ik het kunnen, breng ik het tot een even fantastisch einde als met kerst ? No one knows ...

Cialdini .. I hate you ! Het is niet mijn favoriete periode, mijn bureau die vol ligt met kleine papiertjes met allerlei gekrabbel op, duizend en een stylo's, klasseur mappen, kladpapier, markeerstiften in de aanslag ... om dan nog ma te zwijgen van de innerlijke stress. Het is alsof er een wervelwind door me heen gaat en ik kan er niet aan ontsnappen tot 14 juni. Niemand die begrijpt hoe zwaar het is, niemand die ziet dat ik al moe ben voor ik moet beginnen .. niemand die beseft welke druk ze op mijn schouders zetten. Maar ik wil bewijzen dat ik het kan, omdat er vroeger nooit iemand in me geloofde .. omdat ik altijd de domme was ... en omdat ik weet dat ik het gewoon kan ! En met de hulp van mijn klein engeltje zal me dat zeker lukken .. ook mama en papa leven volledig met mij ! Het is niet alleen mijn examenperiode hier ten huize Maes

I'll kick them all ... * pray pray pray *

Bye !

Geen opmerkingen: