21 mei 2007

Examen Kick Off

En we zijn vertrokken, de spurt naar 27 juni is ingezet. Vandaag de Kick Off, Criminologie en het is redelijk vlotjes gegaan. Zoals ik had gehoopt een krantenartikel met enkele vraagjes, de eerste vraag waren beweringen uit het artikel staven aan de theorie. Hiermee heb ik een klein beetje geworsteld omdat ik gewoonweg mijn hele cursus daar kon schrijven, na een korte ' pauze ' in mijn hoofd en het wat op orde zetten van mijn hersens ben ik dan toch maar beginnen schrijven en het resultaat stond me aan. De tweede vraag over meer blauw op straat , ik was voor en dan plots tegen ... dus een ja daarom ... en neen want ... antwoord. Nochtans mannekes in een uniform weten mij wel te bekoren. Daarna het cadeautje van het examen, de term criminaliserende confrontatie uitleggen en 2 preventiemaatregelen opgeven. Natuurlijk stonden die in de cursus maar ik ben zo creatief geweest om deze zelf te bedenken. Dus al bij al , een 10'tje zit er hoogstwaarschijnlijk wel in. Ziezo het startshot is hiermee gegeven, op naar de volgende.
Tata

Geen opmerkingen: