24 mei 2007

Orthopedagogiek



En den tweeden, den blok er aan was op zich al loodzwaar maar het examen invullen was even intensief. Man Man Man, ik dacht dat ik op elke vinger een schrijfblaas ging kweken. Gelukkig is het maar bij 1 gebleven, duizend en een dingen opgeschreven, voor en achterkant ... er kwam maar geen eind aan. En telkens ik dacht dat ik nu wel compleet had geantwoord, viel mijn oog op weer iets anders wat er ook perfect bij paste en hupsakee weer vertrokken. Open boek examens, het zijn zo niet mijn dingen. Geef mij maar nen cursus, laat mij dat vanbuiten blokken en stel mij pure inhoudsvragen, maar toepassen hell god. Nu ja, na een quick view op de puntenverdeling bleek ik toch nog aan de helft te geraken als ik voor alles het minimum reken. Zo heb ik zelfs al 1 punt verdiend voor mijn aanwezigheid op de studiedag, ja ja mensen het kan soms 1 punt schelen hé. Het was geen leuk examen, ik beklaag de pelgrims uit den ouden tijd want die moeten zich ook zo hebben gevoeld na het schrijven van een boek met de hand.

Geen opmerkingen: