2 november 2008

Crisis - Robin Cook


Huppelmuisje leest nu ... een medische thriller van
Robin Cook - Crisis

Drie vrouwen, allen gestorven onder mysterieuze omstandigheden. Patholoog-anatoom Jack Stapleton staat voor een raadsel. De eerste vrouw overlijdt na een plotseling, ernstig zuurstoftekort. Het tweede slachtoffer is de partner van een Iraanse diplomaat bij de VN. Het lijkt in eerste instantie zelfmoord, maar Jack ontdekt dat het een moord betreft. De derde dode was een kerngezonde vrouw. Tijdens het winkelen is zij plotseling overleden aan een acute vernauwing van de kransslagader. Is er een verband? Jack moet al zijn kennis en ervaring aanspreken om erachter te komen wat deze vrouwen met elkaar gemeen hebben.
Ik ben benieuwd ...

1 opmerking:

Eveline zei

ewel ja dat geleuter over liefde en werk.. tja liefde komt er nog niet bij, bij mij, maar ik leuter wel graag over alle andere dingen des levens :p

en momenteel lees'k gewoon te weinig boeken om er echt deftig over te pennen maar eens alles op z'n plooien valt, ga ik dat weer meer doen en dan dwaal ik gans uwe blog rond op zoek naar goeie titels ;)