2 november 2008

Mooie Leugens - Lisa Unger


Onder het genot van een Senseootje heb ik daarstraks Mooie Leugens uitgelezen. Het is precies alsof ik de laatste maand enkel maar ultra-spannende boeken weet uit te kiezen in de bib. Het was weer zo'n boek waarbij je alles om je heen vergeet en je zelf begint deel uit te maken van het verhaal. Gelukkig heeft Lisa Unger al een vervolg geschreven ... mijn volgende missie is dus om Halve Waarheden te pakken te krijgen in de bib. En daar zeggen we zoiets, heb gisteren ontdekt dat ze onder mijn naam en lidkaart-nummer een verkeerd adres hebben gezet. Dus alle correspondentie wat betreft reserveringen bereikt mij niet maar wel een bepaalde Mevr. Maes uit De Haan. Heb dus een beleefd mailke gestuurd naar de balie van de bibliotheek dus hopelijk kunnen ze dit rechttrekken. Anders zal ik in hoogst eigen persoon nen keer gaan moeten zeuren ... nen mens kan zo jaren en jaren op een boek wachten terwijl dat ie naar De Haan onderweg is.

Enfin, Mooie Leugens was toppie !

8,5 / 10

Geen opmerkingen: