14 november 2008

Crisis - Robin Cook

Uitgelezen:
Crisis - Robin Cook
Ik heb er langer over gedaan dan verwacht maar ik ben toch tot op het einde geraakt. Het werd dan ook pas op de laatste bladzijden ietwat spannend. Het duurt lang eer je in het verhaal raakt maar het duurt ook lang eer er wat vaart in komt. Ik ben blij dat ik toch eens een boek van Robin Cook heb gelezen maar een volgende is nog niet voor binnenkort. Er zijn héél wat betere dingen te vinden dan Cook ... is toch mijn opinie.
Hoe dan ook, blij dat ik niet opgegeven heb halverwege het boek anders kon ik nooit tegen iemand zeggen " ik heb een Cook gelezen " want dat zou dan gelogen zijn.
Maar geef mij nu maar een beter exemplaar, sorry meneer Cook

7/10

1 opmerking:

Heidi zei

Hoi,
zal er dus ook niet dadelijk aan beginnen aan een 'robin cook'.
Laat de volgende je beter smaken...
;-)