29 juli 2007

Back In Town !


En ik ben terug, gedaan met het badmintonnen in de tuin die ik nog nooit heb gehad, boswandelingen maken waarbij de eekhoorntjes boven ons aan gymnastiek doen. Ook geen bungalow meer en geen buren van Lichtervelde. Het is weer voorbij en we zijn weer thuis, waar alles terug zijn normale gangetje gaat. Mijn koffer terug aan de kant zetten tot in oktober, want dan vertrekken we opnieuw maar dan met de ijzeren vogel naar Tenerife. Ik heb er van genoten, 2 dagen met ons vieren in de bungalow en de rest van de week just me and poepie. Hij schelde de petatten, ik kookte ze .. hij waste af .. ik droogde af .. we konden het goed vinden samen in ons ' gezinsleven @ Senonchamps '. Zoveel te zien en dat in ons eigen land, we zijn naar Durbuy, La Roche, Barvaux, Vielsalm, Grand Halleux, Nisramont, Libramont, Luxemburg en Bastogne geweest. Allemaal kleine gezellige gehuchtjes waar de tijd heeft blijven stilstaan en waar de mensen leven als God in Frankrijk. Als we op pensioen zijn .. sluiten we ons bij hen aan maar dan in het zuiden.
Alé hup nog een jaar of 40 werken, een peuleschil ..

Geen opmerkingen: