5 juli 2007

Birthday Girl


Hiep Hiep Hoeraah' !

Het is mijn 22ste verjaardag vandaag, weer een jaartje ouder en wijzer. Veel toeters en bellen vandaag, ik sta helemaal in het midden van de belangstelling. Al die kaartjes die in de bus vallen, zoveel mensen die aan me denken .. I love it. Straks gaan we gaan city hoppen naar de wekelijkse markt, miehihi. En zaterdagavond wordt het gevierd @ De Marmitte, een restaurantje waar ik met mijn beste vriendjes iets ga smullen. Van mijn mama & papa heb ik een straightener gekregen voor mijn weelderige krullenbos te temmen .. mijn oude leek afkomstig te zijn van de prehistorie dus vernieuwing was eens nodig. En K. jij was de eerste die me vanacht een happy birthday wenste ...as every year !

Happy Birthday To Me

4 opmerkingen:

SophieL zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
SophieL zei

Happiej birthday tooo joeeee !!

Wie is K. ?? en W. ?? waarom al die plotse afkortingen en geheimzinnerij ??

Koen zei

Ik ben K.

Anoniem zei

wiew, ik heb iets gemist...

En ik ben te laat
sorry
britney,
proficiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!