9 juli 2007

Zo rood als een ...


Het lezen van een boek is schadelijk voor uw gezondheid, zeker wanneer ge da doet op een windstil terras met overal rond je witte reflecterende muren. Ook het feit dat ik de adviezen van de weervrouw in de wind heb geslagen mbt. het niet zonnen tussen 12u en 14u ... Met als gevolg een transformatie van blanke Britney in roodhuid Britney. Zelfs als ik mijn bikini afdeed bleek ik precies nog ene aan te hebben ... haha. En neen, ik ben niet in slaap gevallen in de zon en neen ik ben geen zo'n gigantische zonneklopper maar ik was een boek aan het lezen. Een zeer spannend boek welteverstaan, zo ene da ge niet kunt wegleggen zelfs niet als uw vel aant schoeperen is. Nu 3 dagen later is het nog steeds after-sun smeren geblazen. Dus iedereen die niet hetzelfde wil meemaken opgepast want vanaf vrijdag zal het kwik schommelen tussen de 26 en 30° in ons Belgenlandje. Valt het op dat ik de laatste tijd nogal veel naar het weerbericht kijk .. ook zonder Sabine.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en nu willen we wel weten WELK boek dat was!!

° Huppelmuisje ° zei

Komt hier gauw op maar omda ge zo'n ongeduldig ziel'tje zijt :o)

Jodi Picoult - Het Verdwenen Meisje