4 juli 2007

Nice Day


Van het chatten op msn belanden wij samen in de winkelstraat. Eerst onze dagelijkse portie getetter en liefdesperikelen, dan onze sminkdoos boven gehaald om uiteindelijk de winkels in te duiken. Na lang twijfelen of W. nu echt die jeans ging kopen of niet, trakteerden we onszelf op een fris drankje @ Straciatella, de nieuwe ijsbar in O. We slurpten onze Schweppes Agrum en Minute Maid Ace naar binnen en sloten de leuke middag af met een ijsje. Ja, in een ijsbar eet je geen pannenkoeken hé .. miehihi. Zo ben ik tot de conclusie gekomen dat ze mijn lievelingsdrankje ook in ijsjes-vorm hebben, Baileys ijs. Mjam Mjam .. k'heb er een onverwachte maar toffe namiddag opzitten die voor herhaling vatbaar is. Vrijdagmiddag gaan griezelen in de cinema lijkt me een waardige opvolger. Maar eerst morgen nog, mijn 22ste verjaardag .. en ik ga naar de markt !

With girlies around, life can't be bad

Geen opmerkingen: