4 oktober 2009

2 Jaar Zonder Jou ...


Omdat ze overal een plekje verdient, ook op mijn blog .. ook tussen mijn boeken. Want door haar heb ik de leeskriebel gekregen, het was zij die mij meenam als 6 jarige sloeber richting bibliotheek. Het was zij die geduldig op een bankje zat te wachten tot ik mijn 5 boekjes had uitgekozen, zij die mijn boekentasje droeg volgeladen met Pinkeltjes, De Olijke Tweeling en Marc De Bel. Het was zij .. die gewoonweg altijd alles voor mij heeft gedaan. En jammer genoeg is het ook zij die 2 jaar geleden afscheid van ons heeft genomen. Het was een geladen dag gisteren ... je dochter en ik als je kleindochter keken nog véél meer naar je foto, haalden leuke herinneringen aan je op en kregen voortdurend een krop in onze keel. Er staat nog zoveel te gebeuren en je bent véél te vroeg weggegaan. Ik hoop dat je daarboven een mooi plekje hebt weten te vinden vanwaar je elke voetstap volgen kan.

Ik mis je ..

Mémé Josette Mol
27 juni 1933 - 3 oktober 2007

Altijd jouw kleine meid,

Geen opmerkingen: