20 februari 2006

File Frustatie !!


3 uur lang in de file gestaan, vanaf Beernem tot Aalter .. pff van een ongelofelijke tegenvallertjes dag gesproken. Camion en auto accident waarbij de olie van de camion beginnen lekken is, tientallen politie mannekes en brandweer'ders op post ... en ikke ging om de zoveel minuten misschien een metertje vooruit. Dan via boerenweggetjes eindelijk Gent bereikt, enorm te laat dus en een van mijn lievelingslessen gemist .. snif snif ! Dan thuiskomen en nog eens op je dak krijgen van de mama, gekibbel en grrr ... wat wou ik dat ze voor nen keer luisterde naar mij, naar wat ik meemaakte vandaag en hoe ik me daarbij voel maar neen, steeds maar weer doorleuteren over die verbouwingswerken aan de keuken. Het komt mijn keel uit !!

Anyway, hoe erg het met mijn humeur ook gesteld is, my keppie is on his way .. en dat doet me vanbinnen toch weer een beetje meer stralen terwijl de tranen me nader staan.

Aan alle mensen die in dezelfde file staan of gestaan hebben, I know the feeling ...

Bye Bye ! xxx

Geen opmerkingen: