15 februari 2006

Valentine


Mijn valentijns blog postje .. zit hier op een woensdag nog steeds na te genieten van een fantastisch valentijnsweekend, zondag een hele dag samen gespendeerd ... eerst kleertjes gaan shoppen en dan doorgereden naar Kortrijk Kinepolis, daar een hapje gegeten in de Elpee ( garnaalkroketjes mmm) , dan om 20u30 naar SAW 2 gaan kijken.. bibber bibber. Niet de meest romantische valentijnsfilm maar ja, wou hem doodgraag zien want nog niet lang geleden hadden we de eerste gehuurd in de videotheek. Maar ik denk dat er nog een 3de deel zal verschijnen want net zoals in de eerste was het weeral een open einde. Euhm, langs deze weg wil ik ook mijn keppie bedanken voor het supertoffe weekend en voor alle gevoelens die zich een weg gezocht hebben door mijn lichaam. Gisteren op de officiƫle Valentijnsdag ben ik naar zijn huisje gegaan waar hij op mij wachtte in een met kaarsjes verlicht kamertje, mmm ik was direct al in de juiste verliefde romantische sfeer en dat is dan nog eens 20x verdubbeld na het uitpakken van mijn schattig kadootje, een super grote Me To You beer ... * how sweet *

Dit was onze eerste Valentijn samen, maar zal zeker niet de laatste zijn!!

Ik hou van jou Bertje .. I'll always do
kusjes

Geen opmerkingen: