23 februari 2006

Happy


Fieuw .. eindelijk wat meer hoop, ik heb terug een licht puntje !!
Er is bijna 100% kans dat ik een stageplaats gevonden heb, whoohoo ... het is alsof er een hele dikke pak van m'n schouders afvalt en ik net zoals alle anderen met een gerust gevoel aan mijn stage kan beginnen. Ik moet nog juist op gesprek gaan om contract te tekenen en nog wat te babbelen met de beheerder van de organisatie, maar aan de telefoon al te horen gekregen dat ik zeker en vast daar op stage mag komen. Dat betekent ook doorwerken in de paasvakantie want het is een internaat waar kinderen & jongeren verblijven die geen thuis meer hebben, dus ja ... een weekje extra blokverlof ... how beautiful !!

Niets dan goed nieuws dus ... dat mag ook wel nen keer

keppie ... voor ik het vergeet, wil ik jou ook een happy 7 maandjes toewensen en dat er nog dubbel dubbel dubbel dubbel x 100000 keer zoveel maandjes mogen bijkomen.

Geen opmerkingen: