27 februari 2006

Just Some Words

Nog 2 dagjes en tis m'n keppie z'n bday .. hihi ... * party fever *
niet vrij veel gebeurd de laatste dagen, t'is krokusvakantie nu en ik ben begonnen aan mijn reeks verslagen en opdrachten die ik af moet krijgen voor de stageperiode. Een heleboel werk maar als je elke dag iets afwerkt, is het wel haalbaar , there's no way out !! Van t'weekend met Lil Fietuh feesje @ Oudenburg gedaan .. was zo lang geleden maar t'gaf me een leuk gevoel te weten dat ze maar enkele meters verder huppelde. Was een leuk weekend ... veel tijd kunnen spenderen met mijn keppie, want wanneer de stage er aan komt zal ik minder tijd hebben voor hem, snif snif ... ik zie er toch een beetje tegen op daarvoor .. k'ben het nu zo gewoon hem elke dag te zien en nu zal er zo'n 3 à 4 dagen tussenzitten misschien. Maar ik ga m'n uiterste best doen hem toch zoveel mogelijk te zien .. he's my energy whenever I'm feelin' down

Remember that you're perfect, God makes no mistakes
( Bon Jovi - Welcome To Wherever You Are )

Geen opmerkingen: