10 februari 2006

Love Trouble



Hi again ..
Na zoveel lange jaren opeens elk je eigen weg moeten gaan, zo dicht bij elkaar wonen maar niet meer in elkaars hart. Alles houdt op en je staat er nu alleen voor meid, zo'n zware beslissing die ze opeens heeft gemaakt. Ik moet nog wennen aan het idee, Sophie niet meer met Pieter ... een koppeltje die ooit zo compleet leek, zoveel liefde en speelse, leuke momenten samen. Ik sta hier klaar voor haar, met mijn armen wijd open, klaar om haar op te vangen want vallen dat zal ze. Ik herinner me de nog de eerste keer dat ze mij aan hem voorstelde, hoe hij door al de jaren heen een goede maat is geworden van mij... en nu, maak ik ook het moment mee dat ze hem na al die tijd laat gaan. Maar ik sta achter haar in deze beslissing ... ze moet haar dromen waarmaken, ze moet iets worden in het leven en niemand mag haar daarin blokkeren. Ik ben er zeker van dat ze wel haar weg vinden zal, na enkele traanvolle dagen en diep intens verdriet zal er gauw weer een glimlach op haar gezicht verschijnen. Sophie meid .. sla je vleugels uit en geniet van hetgeen je gauw worden zal.

En mijn keppie, is nog een halfuurtje aan het werk, ik kan niet wachten om het weekend samen te beginnen strakjes. Het is telkens een mooie afsluiter van een lange dag, samen op m'n kamertje chillen ... ik zou hem niet meer kunnen missen en ik ben elke dag meer dan blij dat ik zo voor hem gevochten heb want zoals ze zeggen bij Loreal ... hij is het waard.

:: Baby, You Make Me Feel So Beautiful ::

Geen opmerkingen: