10 februari 2006

° Rudolf Look A Like °





Pff .. ik voel me als Rudolf The Red Nose Rendeer met mijn schuurpapier neus mijn ogen waterachtig en m'n oren zoemen, jeetje waarom ga ik van een gewone verkoudheid altijd een klein beetje dood ? Gelukkig, nog maar 51 minuutjes en keppie komt naar me, mmm zalig ! Wat zou ik toch gaan doen zonder hem, me ietsiepietsie koddig manneke. Vanavond zal ik niet meer veel doen, lekker onder de deken naar een filmtje kijken, dat kan ik nog net aan ... raar hoe ik me als 20 jarige, al de hele dag 70 jaar voel. En dat enkel en alleen door een snotneus !! Vandaag hebben de eerstejaars @ school hun uitslag gekregen, uhm .. het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik op mijn eerste resultaten aan de hoge school wachtte, ik heb er inmiddels al 3 opzitten examenperiodes. Nochtans zou ik nu een winterslaap willen doen op Haïti ofzo ... ze hebben nog steeds geen stageplaats voor me gevonden en de tijd begint te dringen, ik krijg er de kriebels van en weldra slapeloze nachten.

Nu ja .. take it easy mevrouw de huppelmuis, zeg ik dan tegen mezelf

:: Hard To Remember, Impossible To Forget ::

Geen opmerkingen: