4 april 2007

Booka Shade - Body Language


Hiep Hiep Hoera voor mezelf ! Zaterdagnacht @ Bisou Sucré een zalig plaatje gehoord waar ik ongelofelijk op staan huppelen heb, maar waarvan de titel me ontflipte. Dus ik kon het in het download landschap onmogelijk terugvinden, ook al werkte iedereen mee aan mijn zoektocht. Kimtje die mij Mason - Exceeder (ook zalige plaat trouwens) aanraadde, maar neen .. ook dat was het niet. Dat lekkere zwevende elektro plaatje moest toch ergens wel te vinden zijn. En ja, vandaag heb ik hem gevonden, het klein schattig plaatje! Ik wil dus zijn naampje niet geheim houden, het is het opbiechten waard Booka Shade - Body Language. Het is bij mij te koop voor 25 € en ik zet het voor een kleine extra zelfs op uw memory stick / IPOD / MP 3 speler.

Dit is een muzikaal orgasme dames & heren

Geen opmerkingen: