18 april 2007

Solli brief



Na de enthousiaste overrompeling van deze ochtend in "Help Ik Studeer Af" is deze afstuderende aan haar sollibrief en cv begonnen. Man, dat is niet alles ! Zouden ze dat ons nen keer niet beter aanleren in plaats van elk jaar opnieuw het straffen & belonen principe en zo meer van dat. Nu ja, ik heb de indruk dat ik meer een brief naar een oude vriend typ dan naar iemand datk niet ken. Ik geloof er de **** van dattie mensen de moeite gaan nemen om terug te schrijven naar een groentje. Die pipo vanmorgen zei dat hij al na 15 brieven beet had, wel ja .. ik vrees dat het er 115 worden van mij. Mijn eerste gaan deze week de deur nog uit , want die pipo zei ook dat ze zeker weg moeten zijn voor juli want dat juli DE maand is om te solliciteren. Dus ik .. als groentje .. geloof daar maar in. Anyway, ze gaan me toch wel ergens binnenpakken zeker , met een pruillipje hier en daar moet dat wel lukken. Haha, vanavond enorm veel vloeken en prutselen met keppie aan mijn inhoudstabel. T'gaat genen romantische avond worden.

Adieu !

1 opmerking:

Anoniem zei

Wiew, zo ijverig! Knap jong! Hebde al adressen om ze naar te versturen, want das gelijk ook wel nodig he!

En ga maar voor de 5 brieven, ge zult rap beet hebben met een A2 en A1 diploma, want dat zijn dedie met veel ervaring he!