25 april 2007

Ergernissen

Weer tegen een aantal ergernissen opgelopen de afgelopen dagen, ongelofelijk! Ten eerste mensen die nog altijd rijschool-minded rijden, ook al hebben ze al 40 jaar hun rijbewijs. Nog zo van die gevaren op de baan die in de prehistorie hun rijbewijs formulierke gewoon mochten afhalen op het stadhuis. Je kent ze wel hé, de grote grijze Mercedes die just maar op zondag buiten de garage mag. De bomma op de passagierszetel met een boeket bloemen op schoot, de vers ingelegde krulspelden en de bruine panty's tot aan de knieën. Meneer met zijn klakske op het inmiddels kale hoofd, die aan zijn stuur geplakt zit met de handen op 10u en 14u. En die rijden alst goed gaat 100 km/u , moesten ze mogen ze rijden maar 50 op de E40. Het is een ras apart en u allen mede chauffeurs bekend. Ze moesten verboden worden, vooral die klakskes want als je zo ene ziet zitten dan voorspelt da niet veel goeds. Ten tweede erger ik mij ook aan programma's gemaakt door de miljardair Mr. Microsoft, zoals Word die onuitstaanbaar geworden is de laatste tijd. Letters die verspringen, lijnen die getrokken worden zonder dat ik dat vroeg, vet gedrukt terwijl het cursief moet zijn en meer van dat. Nen mens in tijden van afstudeerprojecten krijgt der grijze haren van. Maar dat is nog niet genoeg neen, dien paljas vanuit mijn groepje heeft onze Folder in Publisher gemaakt alstublieft. En welke moderne hippe West Vlaming heeft er nu aan zijn 21 jaar in godsnaam Publisher op zijn pc ?! Het is mij een raadsel maar ik heb het alvast niet, waardoor dat ik in de puree zit. Om het rijtje dan maar af te sluiten heb ik mij vandaag eens niet moeten ergeren aan mijn koppige douche, hij gaf deze keer warm water en hield dat warempel ook een kwartier vol. Het is een wonder tussen al de ergernissen. Goed gedaan jongen, nu de zomer ook zo en je bent terug mijn vriend.
Adieu !

1 opmerking:

Anoniem zei

Egernissen?

is da ook een nieuw woord?