4 april 2007

Prison Break Season 2



Zondag 1 april lekker uiteengezakt in mijn zeteltje, de minuten aan het aftellen tot de letterkes van Prison Break op mijn scherm verschenen. Mijn lievelings programma is terug van weggeweest. Michael, Sucre, Lincoln, Victoria, Doc. Tancredi, The Pope, T Bag enz ..
Allen zeer goede acteurs / actrices die voortaan weer mijn zondagavond vullen. En natuurlijk zullen mijn hevige gevoelens voor Mister Michael Scofield weer oplaaien de komende weken. Oelalala, van een perfecte gast gesproken. Hij is gewoon verliefd op het verpleegstertje, zo cute! En in zijn beige kostuum was hij om te stelen.
Tot hier mijn adoratie voor Prison Break ( lees Michael ) Ik roep iedereen op om te kijken en om dan samen met mij na te praten over zijn lekker lijfje, als ware bakvissen.

Geen opmerkingen: