22 maart 2006

Bitn Goes Sunparks


Day 3: de zwaarste van de week ... woensdagnamiddag Sunparks uitstap
Ik heb dan gisteren uiteindelijk niet meegezwommen, m'n begeleidster zei zelf dat ik niet hoefde, dus ja .. heb ik al m'n zwemtalenten bewaard voor deze middag. Jaja, Sunparks water is veel warmer en aangenamer om in rond te spetteren dan zo'n stedelijk zwembadwater .. brrrr !
Verder niet veel speciaals gebeurd ... terug heel veel informatie gekregen en Tine heeft echt mijn stagebundel gelezen en de dingen aangeduid da ze me nog moet tonen enzo .. Ze heeft zelf een afspraak geregeld met de sociale dienst voor mij, zodat ik daar terecht kan om nog eens in de dossiers te kijken. K'vind het wel een aangenaam plekje om te werken .. iedereen weet ondertussen al dat ik terug ben, dat meisje van 2 jaar geleden ... Ze behandelen me anders nu dat ze weten dat ik een Hoge School studente ben, fieuw, ik mag eigenlijk niet klagen.
Gisteren naar Lost gekeken, had het op video ... want maandagavond kon ik niet kijken, waaah' .. het wordt gewoon alsmaar mysterieuzer en spannender, mijn tikker zeg ! Allen de Dag Allemaal kopen, zit een gratis samenvattings cd in van Lost seizoen 1

Bye Bye -xxx-



Geen opmerkingen: