27 maart 2006

Weekend - Revieuw !



Keer op keer, vind ik dat de maandagochtend weer te vroeg gearriveerd is. Waarom kan het niet langer weekend dan week zijn ? Ik haat de maandag en ik wou dat ik kon doorslapen tot vrijdagavond .. Keppie is thuis vandaag, dat maakt het nog erger. Gelukkig kan ik tot 16u15 wel bij hem zijn, fieuw .. Broekje gaan kopen @ Brooklyn mmm he'll be sexy

Is een leuk weekend geweest, vrijdag niets uitgespookt .. zaterdag naar de Poco Loco en de Regisseur geweest, shakin' & Baileys drinken .. mm jammie ! Dan nog een lekker vers hamburgertje @ The Kannibaal en hupsakee om 4u ons bedje in. Gisteren ( zondag ) lekker gechilld en bij keppie in de winkel fotokopie'kes gaan maken voor mijn paas activiteit. Soms kan een doodgewone dag zoveel voor mij betekenen en ik ben blij dat ik ze telkens met hem kan beleven. M'n beste vriendjuhz zitten allemaal in de ' wij gaan alleen gaan wonen ' fase ... het doet ons ook al verlangen, ik droom er zo vaak over, hoe ik elke ochtend naast hem zal ontwaken.

dreams will come true someday

Bye Bye - Have A Nice Day -

Geen opmerkingen: