20 maart 2006

Stage Day 1


Day One: Het Leven Zoals Het Is --> Stage !!
Om 16u30 eindigt voor een 7 tal weken mijn studentenleven en maak ik kennis met de realiteit, het is lang geleden dat ik nog op stage geweest ben ... gelukkig is het wel in dezelfde voorziening. Ik wou dat mijn eerste dag al achter de rug was ...

Gisteren een formidabele zondag beleefd met keppie, zelfs kadoowtje gekregen .. mmm!! lief
Ons en vooral mijn stormachtig weekend is voorbij, we hebben enkele keren gepraat en ik ga er vanuit dat we toch tot een oplossing gekomen zijn. Ik heb er totaal geen problemen mee om zijn maten te zien, vind het zelfs toffe gasten en het is nu niet dat ze wildvreemden voor mij zijn. En ik begrijp zijn drang om hen ook eens te zien en eens zijn weekend bij hen door te brengen, maar als je een serieuze relatie hebt .. dan vind ik het toch maar logisch dat je, je meisje daarbij betrekt. Ik was gewoon bang dat ie bedoelde dat ie liever alleen met hen zou op pad gaan terwijl ik dan ' buitengesloten ' zou worden, maar ik denk dat ie nu wel weet dat ik er toch liever bij ben. Niet om hem te controleren want ik heb het volste vertrouwen in hem, maar gewoon omdat het naar mijn idee zo hoort als je vrijt. Er komt een tijd dat je, je maten minder gaat zien en dat alles wat verwaterd, maar vanaf die tijd staat je meisje dan op nr1 en is er geen weg meer terug. Aan de ene kant moet je afscheid kunnen nemen van je jeugd en je hele vriendenkring, er komt een moment aan dat iedereeen zich settelt en uitgaan geen topprioriteit meer vormt. Maar ik denk wel dat we er uit zijn nu .. en anders hoor ik het nog wel.

Tell Me Why .. I Don't Like Mondays





Geen opmerkingen: