18 maart 2006

Sad ...


Zo voelde het dus zoveel jaren terug, ik was vergeten dat ik dit gevoel nog kon voelen ... na al de voorbije tijden van ultimate pleasure, is het mij toch weer eens gelukt om dit gevoel terug op te rapen. Maar ik wil dit niet .. ik ben zo gelukkig en toch ... ik begrijp mezelf niet en ik heb geen idee van het effect van mijn handelen op anderen, ik doe gewoon maar mijn ding en besef soms niet wat ik er mee aan richt. Hoe kan je zo enorm veel van iemand houden en toch die persoon het gevoel geven alsof alles wat ie doet, slecht is ... hoe is het mogelijk dat ik in hem mijn hele toekomst zie en ik dit gevoel nooit eerder heb ervaren, maar ik toch vaak zo lastig ben. Waarom doe ik altijd de mensen pijn van wie ik het meeste hou ? En ja , hij geeft gelijk .. diegene die ik al die tijd mijn maten noemen, oh zijn ze dat wel ? Waarom verdoe ik mijn tijd aan roddels en onderlinge miserie's terwijl hij ook zijn maten heeft en die voor mij verwaarloost .. waarom kan ik nu pas inzien dat ik hem ook eens moet lossen wanneer hij hen wil zien. Wanneer ik mezelf de vraag stel wie ik als mijn echte trouwe vrienden zie, moet ik toch even nadenken ... daar heb ik nooit eerder bij stilgestaan maar zo is het wel. Ik hou van deze jongen, enorm veel zelfs ... ik zie alles in hem wat een man hebben moet, ik zie mijn toekomst met hem voor mij heen flitsen als een film .. ik wil gewoon soms mijn hele verleden wissen en de ' ideeën ' die mensen over mij hebben, ik wil gewoon van nul opnieuw beginnen ... het meisje zijn wie ik natuurlijk ben, niet de bitch, niet de lastige, niet diegene die eindeloos eisen stelt en nooit iets van gevoel laat blijken ... ik wil mezelf kunnen zijn, maar dat ben ik nooit volledig. Alleen als ik bij hem ben ... bij Kim, bij Sophie ... bij de mensen die ik al jaren ken en die me nog nooit in de steek hebben gelaten. Maar komen er anderen bij, heb ik het gevoel alsof ik een muur rond me heen moet bouwen voor het geval dat ze me willen kwetsen. En dan vergeet ik die muur terug af te breken wanneer ik samen ben met mijn jongen .. en lijkt het alsof ik mezelf ook verstop voor hem, maar dat is helemaal mijn bedoeling niet. Hij is goed, perfect zelfs, zoals ie is ...
Fuck the world, fuck you all .. but let me love my boy !

Ik hou van jou ... -xxx-

wrap your arms around me and just dry my tears ...


Geen opmerkingen: