21 maart 2006

Yippie !


Kon ik als orthopedagoge in wording, niet links laten liggen ...
Day 2: Stage @ De Vloedlijn

Mijn vuurdoop is voorbij en ik kan opgelucht adem halen, alles is goed verlopen en ik beleef er wel leerrijke en leuke momenten. Ben tevreden met de leefgroep en de begeleiding van het team .. ook al is het geen super goeie orthopedagogische setting en zal ik later wellicht ietske meer professionelere oorden opzoeken, toch is het leuk ergens te komen waar je al eerder bent geweest. Heb het vanmorgen aangedurfd om F. te gaan spreken in zijn bureau .. moest toestemming vragen om aanwezig te mogen zijn op de kindbespreking (vergadering) en yippie .. ook al had hij het oorspronkelijk afgeschaft voor stagiaires, het treedt weer in voege voor mij. Ben al een talent in vlechtjes leggen, haren kammen enz.. geworden, het is een iets anders dan voetballen en ik vind me er wel in. Nooit gedacht dat meisjes zo makkelijk konden zijn, of wel tonen ze zich nu nog van hun schoonste kant. Ik wacht spannend af .. op wat nog komen kan. Ik hoop deze stage tot een goed einde te brengen zodat ik in stijl kan stoppen op 19 mei

Thnx keppie , voor de onvoorwaardelijke steun gisteren, you really cheered me up !

Gegroet ... uw Orthopedagoge * gniffel gniffel *

een citaat uit het werkveld deze morgen:
--> " Juffrouw, eten we weer zo van die kipjes vanavond " ?!

Geen opmerkingen: