31 maart 2006

Vergader Me !


Whoewhoe .. Nog 3 dagjes werken en het is paasverlof voor mij. Mja voor iedereen begint die vanavond al, maar ik doe volgende week nog 3 dagjes bij in het opvangcentrum. Mijn observatieopdracht gaan uitvoeren met Vanessa .. ben es benieuwd, Tine waarschuwde me al voor een totaal andere werking en chaos. Brrr ... ik als pré autist zal daar wel last van ondervinden. Laten we hopen op het beste .. vanmiddag nog een teamvergadering, bweurk ! Hopelijk val ik niet in slaap want ben steenmoe van deze 3 vroege ochtenden, 5u45 opstaan is geen pretje voor zo'n sleepy head als ik. Please let there be coffee ! Ik weet niet wat het weekend voor mij in petto heeft, we zien wel wat komt .. misschien een cinema'ke, zou best gezellig zijn. Ben gelukkig al klaar met mijn 3 reflecties en supervisie verslag, flinke Britney hihi ... !!

Ik wil een winterslaap doen ... en 12 juni ontwaken
( laatste examendag )

citaat van het J.
--> k'wil nuffeltje ... vertaling: ik wil een knuffel

Bye Bye have a nice day ...

Geen opmerkingen: