10 maart 2006

Stage 2de jaar !


Yippee !
Het is me ook uiteindelijk gelukt om een stageplaats te bemachtigen, het is geen makkelijk karwei geweest en ik heb tientallen keren verschillende voorzieningen overwogen, maar die steeds door de Hoge School werden afgekeurd. Maar plots .. ben ik op het idee gekomen om mijn oude stageplaats ( 6de middelbaar ) te gaan bellen en raar maar waar, ze hebben het goedgekeurd en op 20 maart begin ik bij de meisjesgroep. Vanmorgen op gesprek geweest ...
Ik hoop dat het uitstekend zal meevallen en ik met een gerust hart zal terugkijken op mijn periode daar. Ik wil er aan beginnen maar ik wil er ook al mee klaar zijn, zodat we direct kunnen blokken en examens maken ... in juni aan de vakantie kunnen beginnen. Dit academiejaar is voorbij gevlogen en door de stage nu ... wil dit zeggen dat mijn laatste dagen in mijn B 42 klas geteld zijn, .. snif snif .. het was niet zoals vorig jaar maar het was zeker een leuke tijd ! Op naar stage ... op naar mijn toekomst ...

Bye Bye - have a nice day - !

Geen opmerkingen: