28 maart 2006

Supervisie


Hè Hè ... een goed gesprek kan toch wonderen doen, gisteren feedback op mijn handelen gekregen van mijn stagebegeleidster. Maar op zo'n manier dat je hele avond naar de knoppen is, dat je er mee blijft zitten en je slecht voelt omdat je geen idee hebt, hoe je er aan kan werken. Maar gelukkig had ik vandaag supervisie @ school ... en dit heeft me weer een duw in de juiste richting gegeven. Het deed deugd mijn gevoel bloot te leggen bij Martine, ze wist op alles antwoord en leerde me dat het niet kwaad kan om fouten te maken. Ik heb opnieuw de moed gevonden om strakjes te gaan werken ... meer contact leggen met alle kindjes .. en de dode momenten opvullen, hoe ik dit laatste moet aanpakken, geen idee ... Tijd zal het uitwijzen ?!

Gisteren een prettige avond gehad met muh rozijntje .. het is onvoorstelbaar wat hij doet, door gewoon een uurtje bij me te zijn kan hij mij al m'n zorgen doen vergeten. Ik vergeet de hele wereld om mij heen wanneer ik een uurtje in z'n armen kan liggen. Ik zou niet weten wat te doen zonder hem, hij is er altijd ... het beste moment van mijn dag, geeft hij me dagelijks. Ik hou van hem ... moest ik kunnen, dan draaide ik de klok al vooruit, ik sta te popelen tot het 21u is.

Another Day .. Here I Go

Geen opmerkingen: